lyssningsknark

bättre än kola

Best of 2017 - Lucka 8: Mistakes

Kategori: Best of 2017

Om vi ska fortsätta på den inslagna vägen med guilty pleasures så är det väl lika bra att dra till med Tove Styrkes låt "Mistakes". Jag har haft svårt för Styrke tidigare, en del på grund av att hon är före detta Idol-deltagare (alltid ett stort minus i min bok, lite som att vara tysk fotbollsspelare eller tränare, men det är en annan historia) men också för att hennes tidigare låtar inte varit min grej. Men "Mistakes" har både en sjukt cool produktion och en grym melodi och är en av få låtar som förtjänar sin plats på P3:s spellista. Fortsätt gärna på den här vägen Tove, så kanske jag kan omvärdera dig på samma sätt som jag gjort med Jürgen Klopp. Jag är inte omöjlig, det är bara det att om man ligger på minus från början så får man jobba lite hårdare för att ligga på plus. Med hjälp av "Mistakes" så är det på väg att vända, det känner jag.
 
 
Kommentera inlägget här: