lyssningsknark

bättre än kola

Nytt & Hett: Lily Allen

Kategori: Nytt & Hett

Jag var en av de som tyckte att Lily Allen nog kunde bättre än vad hon visade i "Hard Out Here" och nu har jag fått rätt. För på nya albumet "Sheezus" finns en fantastiskt fin låt som Therese spelade för mig för några dagar sedan. "Our Time" heter denna låt, som nu också blivit en singel. Och att släppa denna låt som singel är helt rätt tänkt, för det är det bästa jag hört på länge från Allen. En enkel ackordföljd med ett snyggt beat ligger till grund och ovanpå den ligger en grymt snygg pop-melodi. Lily sjunger ruggigt bra och hela soundet låter som slutet på en lördagskväll i London. Det här är bra:
 
 

KOMMENTARER:

  • Ingrid säger:
    2014-05-19 | 06:38:56

    http://open.spotify.com/track/5eCM29ekJATCeHG8fz84b4

    Låter inte introt och delar av denna låt fantastiskt mycket som en viss annan?

    Svar: Du menar inte att Lily Allen och Danne Stråhed låter lika va? :-)
    Jag vet inte, det låter säkert som något annat, men kan inte komma på just nu
    Gustav Nilsson

Kommentera inlägget här: