lyssningsknark

bättre än kola

Torsdagslive: King Tuff

Kategori: Torsdagslive

Okej, dagens klipp är kanske inte live på riktigt, för det här är hämtat från när King Tuff står i en trygg radiostudio och spelar sin fantastiska låt "Bad Thing". Alltså är det hela lite mer tillrättalagt än en riktig spelning med King Tuff, men om det här är tillrättalagt, då kan man tänka sig hur en riktig spelning med King Tuff ser ut. Tyvärr är ljudkvalitén ganska dålig på de Youtube-klipp som visar just detta, men jag har tänkt att jag själv borde gå och se King Tuff när tillfälle bjuds. För en sån här låt + en svettig lokal + en del alkoholhaltiga drycker måste väl vara = succé!? Det tror jag i alla fall, och jag tror definitivt att detta band kan ge åskådaren en fantastisk upplevelse live. Jag får en fantastisk upplevelse bara av det här klippet:
 
 
Kommentera inlägget här: