lyssningsknark

bättre än kola

Måndagsosignat: Steso Songs

Kategori: Allmänt, Måndagsosignat

Okej, nu har Karolina aka Steso Songs startat ett eget skivbolag för att ge ut sin EP på, men jag ser ändå henne som osignad. Jag såg henne som förband till Marit Bergman, och nästan allt var halvtaskigt och konstlat förutom en låt: "The Worse". Det är en riktigt snygg poplåt med klockspel och hela faderullan. Lyssna på den! Det är bara att hoppas att Steso Songs forsätter göra så bra grejjer, istället för det andra skräpet jag hörde när jag såg henne för något år sedan. Det finns två olika versioner, en lite bättre producerad på myspace och en med lite sämre kvalité på yourtube (men då får man videon med). Välj en eller båda  

 http://www.myspace.com/stesosongs   

 

KOMMENTARER:

  • Therese säger:
    2008-09-18 | 16:12:04

    Alltså, jag kan bara inte med hennes röst... Det skär lite i öronen när jag hör den, synd på en så bra poplåt.

Kommentera inlägget här: